Les muntanyes de sorra fina estan formades de molts granets petits de sorra, no per això menys importants.
Tots aquests granets, formen la gran muntanya.
Igual que l'educació dels infants, on totes aquelles petites coses formen la gran educació.

divendres, 4 de novembre del 2011

Un altre conte de la castanyera...

Us deixo una altra història de dues castanyeres. 
El conte que vaig penjar l'altre dia és més fàcil, així que pot ser adequat per a nens i nenes de P1 fins a P3. Aquest, és una mica més llarg i complex, per tant, jo l'explicaria al final de l'etapa d'Educació Infantil: P4 i P5.


4 comentaris:

  1. Hola guapa en el bloc dels Petits Infants i tens un regalet.
    Fins aviat!!!

    ResponElimina
  2. Hola! Sóc la Marta de Fent i desfent. Si et passes pel meu blog, també tens una coseta per a tu.
    Salutacions.

    ResponElimina
  3. Al meu bloc també hi tens un regalet ;) jejeje

    ResponElimina
  4. Ohhh, noies!!! Sou genials!!! Moltíssimes gràcies pel premi!!! M'ha fet molta il·lusió! :)
    Un petunàs per cada una,

    Nerea

    ResponElimina